Bouwjaar:
1993
Afmeting:
12.85m x 3.85m x 1.20m
Materiaal:
staal
Slaapplaatsen:
4
CE code:
---
Ligplaats:
onbekend
Motorisering:
1 x 160 Pk Ford Lehmann diesel
Prijs:
Verkocht
Valkkruiser Content
Dit schip ziet er werkelijk weer als nieuw uit na de totale re-fit in 2009 - 2010. De komende jaren zijn geen investeringen meer nodig voor de nieuwe eigenaar !! Vakantie klaar !!
Specificaties:
Algemeen:
Rompvorm | Knikspant |
Dek en opbouw materiaal | Staal met anti-slip |
Opbouw vorm, materiaal | Staal |
Roer | 1 |
Besturing | Hydraulisch |
Ramen | Enkel glas met zwart kleurige aluminium strips |
Waterverplaatsing | 13.000 |
Doorvaarthoogte normaal | +/- 2.60m alle ramen geklapt ! |
Werf | Gijs van der Valk - Sprang Capelle |
Ontwerper | Gijs van der Valk - Sprang Capelle |
CE | Niet aan de orde daar schip voor 1997 is gebouwd |
Overig | De laatste re-fit zaken zijn pas in 2010 afgerond. Het schip is pas in 1994 te water gelaten. Het schilderwerk is van 2010 met Sikkens Super Gloss. Het onderwaterschip is gestraald in 2009 en voorzien van 7 lagen. |
Accommodatie:
Materiaal, kleuren | Creme sky leder en creme-bruin tapijt van 2010 |
Gordijnen | Creme gordijnen van 2010 |
Verblijfsruimtes | 3 |
Hutten | 2 |
Slaapplaatsen | 4 |
Toiletten | Jabsco electrisch |
Douche, bad | Wasbak - douche - toilet. Toilet en douche appart. |
Kooktoestel & brandstof | Gas 3 pits |
Magnetron | Kombinatie Magnetron |
Koelkast & voeding | Ja op 12V - 24V - 220V - gas |
Vriezer | In koelkast |
Verwarming | Webasto heteluchtverwarming |
Overig | Afgesloten voorhut mer twee bedden in V-vorm, Kombuis met dinette, grote salon met L-zitbank en kastenwand, douche-wasbak, toilet-wasbak, grote achterkabine met groot Frans bed en veel kastruimte, bovendek met luxe en moderne stuurstand, groot achterdek en brede gangboorden. Uitvoering interieur in teak met hoogglans gelakte sierlijsten en zijdeglans vlakken. Creme lederen plafonds en wanden. |
Moter, Elektronica & Water:
Vermogen | 1 x 160 Pk |
Merk | Ford Lehmann |
Bouwjaar | 1989 - gereviseerd in 1993 |
Brandstof | Diesel |
Brandstoftank aantal | 650 L staal |
Koeling | Buitenwater en interne koeling |
Voortstuwing | Schroefas vetgesmeerd |
Kruissnelheid | Toeren +/- 1900 tot 2000 |
Max snelheid | Toeren +/- 2400 tot 2500 |
Meetinstrumenten | Aanwezig |
Boegschroef | Electrisch van Cupa |
Voltage | 220V + 12V + 24V |
Bedieningspaneel | Aanwezig |
Acculader | Victron (in combinatie met omvormer - met laadregeling) |
Dynamo | 2 - 12V en 24V (gereviseerd in 2009) |
Omvormer | Victron Phoenix Multi-plus 120-3000 Watt combinatie omvormer en acculader |
Watersysteem | Aanwezig met hydrofoor van 2010 |
Warm water | Aanwezig met 45 L Vetus RVS boiler op 220V en tijdens het varen (2010) |
Watertank & materiaal | 350 L RVS |
Overig | 220V walaansluiting met kabel, 1 x elektrische ruitenwisser, bilgepomp systeem, dekwas op drinkwater systeem, brandblussers los aan boord. |
Navigatie & Elektronica:
Navigatieverlichting | Aanwezig |
Log/snelheid | Nasa Clipper 2009 |
Dieptemeter | Nasa Clipper 2009 |
GPS | Nasa Clipper 2009 |
Overig | Er is ruimte aanwezig om extra navigatieapparatuur in te bouwen. |
Uitrusting:
Ankers & materiaal | Ja |
Ankerlier | Handbedienbaar |
Stootwillen, lijnen | Aanwezig van 2010 |
Bimini | Biminitop zwart van 2010 |
Zwemplatform | Ja |
Zeerailing | Ja in geborsteld RVS |
Davits | Davits - handbediend |
Overig | Stuurstoel, klapbare radarbeugel RVS handbediend van 2010, RVS fenderhouders, radio-cd player-MP3, muggenhorren voor de patrijspoorten, halogeen verlichting, 220V stopkontakten, dekluik met muggenhor, te openen voorraam in de salon, klapbaar windscherm, toegangspoortjes SB en BB in railing. |
Veiligheid:
CE-normering | Niet aan de orde daar schip voor 1997 is gebouwd |
Brandblusser | Ja |
Overig | Een zeer solide gebouwd schip om veilig mee te kunnen varen. |